Lite kläder hade inte varit fel!

God morgon!

Igår jobbade jag till 17oo. Sen 1 timmes planering sen direkt av till Trillsländan för möte. Så var hemma kl 21oo. Det var lång dag haha :D Men idag jobbar jag från 09:30 - 15:15.

Idag är det inte mycket planerat förutom träffa syrran lite, men bara kanske. Får se hur det blir. Annars ska jag bara vara hemma och mysa med vovvarna ♥

Tog även en dusch nu på morgonen och precis gjort vid mig. Riktigt skönt med den där duschen på morgonen :) Det gillas!

Hmm... har lite bloggtorka nu känns det som. Har liksom ingen insiration längre haha :d Men man jobbar ju om dagarna och man kan inte skriva direkt om vad som hänt på jobbet eftersom jag har sekretess. Men jag gillar mitt jobb ändå :)

Nej nu ska jag faktikst ta en kopp kaffe och sätta mig vid tvn! Ta på lite kläder hade väll inte varit fel det heller :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0