Insåg jag vaknat på fel sida i morse!

Det första jag tänkte på när jag vaknade imorse var mina jävla pengar rent ut sagt. Jag som trode och trode på en annan person som sa att de kommer innan helgen. Men står ju fan transaktion den 5/9. Fan vad sur jag blir! Jag som har planerat en massa nu i helgen :/

Till slut vet jag vad som kommer hända. Folk kommer sluta höra av sig pga av att man inte kan göra något för man inte har pengar. (Visst man kan göra en jäkla massa utan pengar men ni fattar) Och jag som jobbat nu as länge, hatar det. Har den sjuka tanken på att skaffa en lite mindre lägenhet eller iaf ha mindre hyra för jag orkar inte med att ha den höga hyran vi ha just nu. Alla mina pengar går fan åt till att betala räkningar, ja jag skojar inte. Kan aldrig unna mig något annat under månaden för de jag har kvar ska räcka till mat!

Åååå fasen vad argt detta inlägget blev, haha :D Insåg det nu :D Detta jag skrev är så jäkla sant, ville bara säga det. Nej nu blir det en kopp kaffe. Är förkyld och hostig så det kan jag behöva! Ha en bra förmiddag/eftermiddag :)

Peace ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0