Helgens höjdpunkt!

Oj oj oj vilken fest det blev i Lördags hahaha :D Var så jäkla sugen på fest i Lördags så det var helt sjukt! Ringde runt men ingen som kunde :/ Men Min älskade Anna hade lust att vina och det var precis det vi gjorde.

Först sjutsade jag killen och hans polare in till Sbg sen vidare till Bma för att h'mta upp Anna. Den begav vi oss hemåt. Öppnade några cider och vi blev sååå hungriga :D Så vi drog ner till Gyllenhorn som ligger nere i hamnen i Nogersund. (De har otroligt god mat men lite dyrt ;P) Johanna joinade oss också efter en stund. Käkade fläskfilé med potatis, grönsaksbädd, ungsbakad banan och såklart hade vi husets vin till :)

Vi pratade och hade det riktigt mysigt :D Så drog hem vid stängning (klockan 22oo) Sen vidare till mitt. Det första vi gör när vi går hem är att gå fel haha :P Tig visst en gata för tidigt så vi fick vända om :P Väl hemma börjar vi kröka och villt blev det haha :D Riktigt kul tjejer. Det MÅSTE vi göra om. Även ifall vi bara va vi 3 så hade vi jäkligt kul ändå :) Johanna har precis flyttat hem från Oslo ocskå efter att ha bott där i ca 2½ så det var jätte roligt att träffa henne. Inte träffat henne sedan jag själv bodde där uppe :D

Tjejerna dog hem mellan 02oo-02:30. Kollade ut genom fönstret för att se så de kom iväg och sådär och då ser jag att ngon av dom SLÄNGER sig i buskarna hahahaha :d Men skickade senare på morgonen till Anna om att " Vem fan slängde sig i buskarna??" Fick svar att Johanna tyckte att busken såg mjuk ut ;P


Tack för en trevlig kväll tjejer ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

det var världens fest! helt seriöst har jag inte haft så kul på huuuur länge som helst. just för att det kändes som "old times", vilket gjorde allting så spännande på nåt sätt! det måste vi lätt göra om! :D <3

2011-09-19 @ 01:07:38
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0