Fullspäckad helg!

Helgen har varit fullspäckad för min del :D I Fredags var det bara hemmamys med vovvarna. Tog ett långt och varmt bad och pysslade om mig själv!

I Lördags hade jag och morsan mor och dotter dag inne i Kristianstad. Vi käkade god mat och shoppade såklart. Btw hittade ett riktigt fint läppstift. tavlor, jeansleggings osv. Lägger upp bilder i veckan! Sen blev det ju en jäkla fest på kvällen haha :D Hanö If vann ju serien så de går upp i 4an nu. Grattis till dom :D

Ikväll har jag haft Mary Kay party hemma hos mig. Farkas har börjat att sälja Mary Kay produkter så hon hade klass här hemma ikväll. Oj oj oj vad jag skämde bort mig själv med en massa hudvårds produkter. Det svider redan nu i plånboken och jag har inte ens betalt produkterna ännu hahaha :P Men riktigt nöjd med det jag valde!

Nu Ska jag kolla på Tv. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0