Freeeeeeeeeeeeedags myyyyyyyyyyyyys :)

Yes, idag är det äntligen Fredag. Denna jobbveckan har också gått riktigt snabbt. Fattar inte vart tiden tar vägen :S Men idag har jag stägning på dagis så det blir till att jobba sent. Ibland får man offra någon Fredags sådär åt jobbet! Tänk bara när man har eget företag hur inte många helger/dagar/kvällar man får offra då!

Har blivit ännu hesare idag i halsen fast inte lika snuvig. Måste vara barnen på dagis som smittat mig eller något annat. Men jag står ut haha :D Har absolut inget planerat ikväll. Kommer hem sent från jobbet så det blir nog bara massa mys framför tvn ikväll. Hoppas det går någon bra film.

Mani ligger nu i mitt knä och myser och jag sitter här framför datan med en kopp te. Kaffet är slut så te är min enda räddning :) Det får duga :D

Mosning kosning! Ha en bra Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0