Freeeeeeeeeeeeedags myyyyyyyyyyyyys

God morgon!

Sjukt dålig uppdatering jag vet men har faktiskt inte haft någon inspiration eller så har jag varit upptagen :) Under veckan som gått har jag myst med vovvarna, haft besök från killen mor som bjöd oss för övrigt på pizza ;P handlat och igår var jag på kvällsmöte med jobbet.

Idag är det Fredag och det betyder heeeeeeeeeeeeeeeelg :P Ikväll blir det en sådan mysig kväll som jag spenderar med killen och vovvarna. Känner att det kan behövas då vi ska festa imorgon.

Imorgon tror jag att jag ska in till krstad en runda med min mami faktiskt. Ska ringa henne idag! Vill ha något nytt och snyggt nu inför imorgon (Lördag) Killen är iväg hela dagen imorgon så jag får tid för mig själv att välja vem jag vill spendera Lördagen med haha :P Anna kommer nog hem till mig innan så vi kan börja förkröka här hemma lite sen vidare ner till Hanöklubbstuga där det nalkas fest och sedan blir det nog utgång :P

Mer än så har jag inte just nu att bjuda på!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0