Fint väder denna Måndagsmorgon!

God morgon!

Ser ut att bli fint väder idag också :) Har ju varit helt underbart väder nu i helgen. Igår var det riiiktigt stekande varmt! I lördags var jag ju helt off efter Fredagens festligheter haha :) Låg i soffan hela dagen och glodde på tv. Hade även en snabbvisit av killens kusin. Sen drog killen iväg och festade så jag var ensam hemma med djuren. Men jag kan säga, jag orkade inget annat än ligga och vara död :P

Igår var jag en runda inom Bma. Beställde även Kinamat. Det var riktigt gott :) Sen blev det Idol kl 20oo på kanal 4. Och nja, gillar inte riktigt den nya juryn men det blir nog bra. Var ju även en ny programledare och han var bättre än väntat. Fast jag gillade verkligen Jihde. Han var kung!

Idag struntar jag i att ut med Mani en runda. Känner att vi behöcer vila oss en sag till efter helgen :) Så nu har jag kaffet i handen och sitter här och bloggar. Hur har ni själva haft det i helgen????? Något kul ni gjorde???

Idag blir det jobb mellan 09oo - 15:15 sen hem och busa med lillen och sedan dra till Krstad en runda. Killen ska hämta sin telefon som varit på lagning i si sådär 2 månader haha :D Vem vet om det blir inom stan en runda också, men tror inte det. Sticker nog dit imorgon istället efter jag klippt mig vid 13oo då jag slutar redan kl 12:30.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0