trött trött tröööööööööööööt!

God eftermiddag! Klockan är nu runt 13:30 och jag är precis hemkommen från jobbet. Jobbade till 12:30. Sen hem till morsan och skriva ut lite papper och sen äntligen hem till vovvarna :)

Är ganska trött idag också efter Måndagsnatten/morgonen. Sjutsade nämligen brorsan till Hässleholm vid 03:30. Tanka först och sedan iväg. Hemma igen vid 05:30 men kunde jag sova då?? NEJ! Utan somnade kanske lite över 06oo då killen kröp närmre mig och höll om mig. Han klocka ringde lite över 06oo och frågade om jag ville sjutsa honom till jobbet. Snäll som jag är gjorde jag ju klart det. Hemma sen igen vid 07oo och då gick jag och la mig igen hahah :D Sov till 08oo och var så jäkla trött. Men upp skulle jag för skulle vara på jobbet vid 09oo! Usch vilken natt/morgon hahah :D Inga fler sådana på ett tag :P

Senare i eftermiddag ska jag bege mig till Karlshamn ca 15:15 för ett möte. Dock vet jag inte vart det ligger så fick printa ut en vägbeskrivning hemma hos morsan. Kommer jag hitta?? -Nja tveksamt. Kanske får åka vid 15oo istället ifall jag virrar runt i Karlshamn. De har ju så mycket enkelriktat så jag blir tosig :@

Nu är det bara att vänta ut tiden :/

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0