Stormen är här???

Rusk regn och storm fyyyy! Blåser som f*an ute och kallt är det också :/ Jepp nu är hösten kommen och dessutom är en storm påväg om den inte redan är här hahaha :D Har ingen riktig koll men blåsigt är det!

Börjar 08:20 idag med lite planering sen ska vi faktiskt ta och gå ut en runda i detta blåsvädret. Jag får nog ta på mig rejält med kläder idag! Mössa, vantar, regnjacka???

slutar vid 15oo idag sen hem och ge vovvarna mat och vänta på killen. Sen ska vi faktiskt iväg in till stan idag. Behöver ju fixa lite dricka och kanske något nytt klädesplagg till Lördag då det nalkas fest för hela slanten :P

Nej nu ska jag fixa mig, dricka mitt kaffe och sedan dra till jobbet. Ciao!






Photo: Inspired by me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0