Sitter och knapprar på datan!

Sitter vid datan nu igen haha :D Fixar och trixar med mitt såkallade "Företag" :P Någon som har några tips och ideeer på bra hemsidor om att starta eget???? Det kan vara från domäner, leverantörer, posten osv.
Ni fattar :D

Kom hem vid ca halv 2. Pappa hade fixat lite med bilen...igen :d Snäll pappa! Sedan dess har jag bara suttit här och kollat grejer! Åååå jag skulle vilja ha mitt företag igår idag men det tar ju sådan tid :/ Men ska försöka ha allt fixat tills nästa år iaf!

Jag menar, jag jobbar ju 75%, sen ska jag hinna umgås med min man och vovvarna så inte så mycket tid över! Sen ska man städa, laga mat och alla de andra sakerna som ingår i ens vardag. Puhhh blir trött bara jag tänker på det haha :P

nej nu ska jag återgå till arbetet :) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0