Pengar?????

God morgon!

Har varit uppe sedan 07:30. Vovvarna kunde inte sova mer :/ Börjar runt 12:30 idag eftersom jag har stägning på jobbet! fram tills nu har jag bara suttit vid datan. Beställt lite visitkort och kollat mitt Norska konto. Inte visste jag att jag hade pengar där haha :P Om jag nu fattade och läste rätt så ska det vara pengar där. Men började fundera på vad min pinkod till kortet är för några siffror. Så har letat nu bland alla pappaer och vipps så hittade jag det :) Så innan jag drar till jobbet ska jag inom bankomaten och kolla ifall det finns några pengar där :P

Ska även ta en dusch snart så jag blir lite piggare och dessutom behöver jag tvätta håret. Ser ut som en skata där :P Men först ska jag släppa ut vovvarna och lyssna på lite musik :)

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0