Party!

Kom hem för en stund sedan från ett ljusparty! Försäljning hemma hos någon. Det var grymt mycket fina saker men det sved i plånboken när jag tittade på priserna. En annan gång kanske jag beställer något :)

Har funderat en del på det där med homepartyn. Är det något för mig??? Jag tror faktikst det fast det skulle vara något jag verkligen är intresserad av. - INREDNING!

Finns ju hur många olika saker som helt. Iredning, kläder, sexleksaker, te, ljus osv. Finns hur mycket som helst. Sökte nyss på "homeparty" på google.se och fann en del försäljare :) Det kändes riktigt bra att ha kollat upp det där. Jag skulle vilja ha det som en hobby faktikst. Lite extra slantar i månaden skadar ju aldrig :P

Livingandroom, Innerum, Partylite, Glimrahomeparty, Marykay, Novaconcept, Perfecthome, Zbh, Lustkärlek, Drömhemma - Här finns lite olika att välja mellan men det finns ju så mycket mer :)

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0