Omändring!

Eftersom inspirationen är på hög nivå nu så har jag och kilen ändrat om lite här hemma i vårt såkallade "datarum" Blev riktigt bra faktikst. Flyttade på databordet och burån vi har här inne och satte in min lilla tv som vi hade i sovrummet innan. Blev riktigt bra faktikst. Liknar mer ett rum nu haha :D Så nu är det tomt i sovrummet istället men vår sängstomme kommer om ett tag och då kommer det bli toppen. Då kommer vi lägga ut våra nattduksbord på blocket. alltid bra med lite cash istället för att de ska stå i förrådet.

Nu klockan 21oo börjar filmen "Sex and the city" och jag ska absolut se den. Som om jag inte redan kollat på den femhundra gånger men den är ju såååå jäkla bra, enligt mitt tycke! Får väll ta och bänka mig framför tvn här i datarummet för jag tror nog inte killen vill kolla på den haha :D Han får väll sitta vid den andra tv eller här inne vid datan med mig :)

Imorgon nalkas det jobb igen. Shit vad denna helgen har gått snabbt men det har varit en mysig sådan. Fast det är ju helg snart igen :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0