Massa pengar över :P

Så, nu har jag betalt in alla räkningar. Får ju min lön den 27e varje månad! Trode jag skulle ha mindre pengar kvar än jag hade så detta blir en positiv månad haha :D Har även beställt ett par julklappar, Ja jag vet redan liksom men varför inte vara tidig i år och redan ha det fixat liksom??? -Nej just det :) Mycket bra Maya :D

Sitter här med en kopp kaffe nu och ska strax göra mig iordning inför dagen. Jobbar bara till 15oo så det blir skit bra :) Efter det blir det nog Krstad med killen en vända. Han behövde ha lite nya saker, eller ja, rättare sagt ett SPEL hahah :P Och jag behöver ny perfym och lite annat. Det var något till som jag verkligen behövde men komer inte ihåg vad :D Men jo, en sak till ska jag iaf försöka hitta. Ett par knästrumpor. Tycker det är så mysigt och snyggt att ha det över leggingsen och sedan en stickad tröja till :) Eller håller ni inte med mig????

Min vän Anna är i Oslo just nu såg jag för någon dag sedan. Inte visste jag det utan såg det på face. Hoppas hon har det bra och hon får allt festa nu för mig med för Oslo är gryyyyyymt :) Me like! Hade också velat upp där en vända. Kom ihåg när jag bodde där. åååå vad jag trivdes hahah :D Fast å andra sidan skulle jag nog inte vilja PLYTTA tillbaka utan bara ta en mini semester där. Oslo är en fin och grym stad. Ni som inte varit där. Åk dit! Tar bara 6-8 timmar mes buss sen är man framme i Oslo city!

Nej nu säger jag hej då! Hoppas ni får en bra Torsdag. Snart är det helg igen. Längtar!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0