Mary!

Har precis gjort mig klar för dagen. Packat Manis grejer "han ska hem till mor och far" kladdat på mig en massa Mary Kay-produkter :) Fick ju produkterna igår efter 3 veckors lång väntan! Mmmm det ser bra ut fast vet inte om jag kanske skulle bytt ut min foundation till en mörkare! Men får se vad folket säger :) Om man ser vettig ut haha :D

Ska iaf strax köra till jobbet, lämna Mani ♥ sen har jag faktiskt planering i 1 timme innan jag såkallat börjar!


Fasen vad tiden går snabbt. Jag menar, det är redan den 13 Oktober och om 1,5 månad är det dags att julpynta. Sen kommer julen och nyår sen är det 2012. Konstigt. Tiden bara springer iväg :S

Men nog om det. Nu måste jag dra.

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0