Inspiration på hög nivå!

Har precis blädrat genom Ikea-katalogen och några andra tidningar. Åååå vill ha så mycket och jag vet precis hur jag vill ha det också. Jag bara ÄLSKAR gammal inredning men även ny inredning som har gammalt stuk i sig. Jag är så kär haha :D Så just för tillfället har jag det i tankarna och vet precis hur jag vill ha lägenheten men sen ska man ha pengar till det OCH killen ska också gilla det :P

Har även kollat lite på Blocket efter en spegel. Kan vara en relatift ny spegel men har det gamla stuket i sig. Gärna svart också men hittar ingen riktigt bra.

Var förresten på Bromölla möbelaffär här om dagen. Beställde ny sängram + sängbord. Kommer bli riiiiiktigt snyggt :P Var så sjukt sugen på att ta med en spegel i beställningen men pengarna som sätter stopp :( Varför kan man bara inte vinna ett x antal miljoner tihihih :P Vill gärna ha ett nytt köksbord (såg det på Bromölla möbelaffär) fast å andra sifan har vi ett riktigt gamalt och dessutom snyggt köksbord som vi fått av killens farmor och farfar. Är absolut nöjd med det men vet inte riktigt hur jag ska förklara. Vill gärna ha ett köksbord som är kombinerat med både gammalt och tex ny bordsskiva! Svårt att förklara :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0