Helt utslagen!

God morgon!

Usch vad trött jag är :/ La mig sent igår och dessutom kunde jag inte sova. Vet inte varför, för jag låg inte och tänkte på något direkt men kunde ändå inte sova :/ Vaknade nu imorse vid 07oo av att katterna rusade runt i lägenheten och bråkade och hade sig :S Vovvarna vaknade ju såklart och behöver ut och kissa och bajsa när de sovit en hel natt!

Men nu är jag upp iaf. "Uppe med tuppen" så att säga. Har kaffet på gång och vovvarna har precis fått mat. Idag blir det lång jobbedag för mig. Dem längsta på hela veckan. Jobbar till 17oo. Sen ska jag bara hem och mysa med mina små älsklingar hela kvällen. Och sen är det " Bonde söker fru" vid 20oo. Efter det kommer jag nog vara helt utslagen haha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0