GRattis min bror!

Nu är det kväll och jag har slutat jobba. Eller ja, jag slutade vid 17oo. Hem en vända till morsan och ta in deras post. Nu äntligen är jag hemma :) Blir även matlagning om en stund.

Killen och hans bror sitter och spelar just nu så funderar på att fortsätta sitta här vid datan och spåna på mitt projekt. Det är mycket kvar så bäst att sitta mer och mer vida datorn så man får med sig all information man behöver. Var även på möte igår på nyföretagarcentrum i Karlshamn. Det gi´ck skit bra. Fick även med mig några häften hem att läsa så jag har en del att stå i. Men det är bara kul :)

Även ett stort GRATTIS till min älskade bror som fyller 24 år idag. GRATTIS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0