Goa tider detta!

Sitter här med en kopp kaffe, tända ljus, vovven och kissen i soffan och killen spelar Battlefield 3 som är ny inköpt för idag. Han har suttit med det ikväll och jag har kollat lite papper jag fått hem i brevlådan! Innan dess var vi ju i Krstad. Handlade hem en mascara och en perfym. Mer blev det inte. Nog rekord snabbt vi var där inne. Tog bara runt 20-25 min! Träffade även min faster bitte!

Funderar starkt på att börja sälja det jag fick hem i brevlådan idag :) Hahaha känner att jag har ganska många "bollar i luften" men ändå inte. Mycket tankar och allt som far omkring i min skalle! Men det blir nog bra till slut!

Nu ska jag bara göra ett inlägg här sen ska jag även kolla lite grejer på nätet!

Vi höres folks! Ha en bra Torsdags kväll! För övrig börjar jag runt 12:30 imorgon eftersom jag har stägning på jobbet. Goa tider detta :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0