Framför datorn!

Har suttit framför datorn inprincip helda dagen förutom när vi var en runda i Hällevik och käkade vofflor och var ute och gick en runda. Det var riktigt skönt och dessutom hittade vi en kantarell hahahaha :D

Detta med datasittandet idag är att jag har hittat leverantörer nu om jag skulle vilja starta eget företag. Jag håller på att kolla mer saker. Det är ju sååå sjukt mycket som man behöver även om man har ett internetföretag eller en butik.
Jag har inte kommit hälften trots jag suttit här ett x antal timmar :P

Detta kommer ta tid tihihi :) Men jag har ju ingen brådska. Man ska absolut vara säker på sin sak och att man vill det så sjukt mycket annars kommer man tröttna efter ett tag och sedan misslyckas och går mot sin undergång och vem vill det???? Nej just det. INGEN!

Har inte ens hunnit hälften idag med tanke på det är så jäkla mycket man ska kolla upp. Men det finns inga hinder!
Nu ska jag leta vidare :)

Peace!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt!

Vad är det för något du kommer sälja isf? :)

2011-10-17 @ 10:23:24
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0