FÖRVIRRAD TILL MAX!

Hmmm nu kommer jag med sådana där funderingar igen haha :D Sitter och funderar ang mitt projekt jag ska starta. Jag började ju arbeta med det förra Söndagen och det gick skit bra. Har dock inte haft tid nu i veckan direkt och satt mig ner och forskat vidare. Eller jag har tröttnat liksom. Allt innan man ska fixa tröttnar jag på ganska lätt så frågan är nu om jag kommer tröttna på mitt projekt nu när det ska startas. Jag menar, det kanske inte blir förrens nästa år och har jag redan tröttnat tills dess och backar ur??? Hmm, jag funderar fast å andra sidan tycker jag det är kul att sitta "när jag väl sätter mig ner" och kolla på nätet hur allt ska vara!

Men som sagt. Jag måste ha tag i Nyföretagarcentrum i Karlshamn eller i Kristianstad för i Bromölla funkar inte tiderna med hur de har och med mina jobbtider trots jag bara jobbar 75%. Det är riktigt härligt må jag säga :D

Behöver nog ha tag i dom och boka tid innan jag fortsaätter känner jag. Annars kan jag tråka ut mig själv typ :( Ahhhhhh vill ha allt fixat nu nu nu hahaha :D Som ni märker: jag är FÖRVIRRAD :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0