Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus ♥

Alltså jag är så jävla glad för min lille skit :) Han tillför så mycket i min vardag. Han gör mig så lycklig och han är världens busigaste!

Pratade för någon dag sedan med Armanis uppfödare och hon är riktigt bra kvinna. Hon har båda fötterna på jorden och vet vad hon gör. Sjukt glad av att jag köpte Mani från henne! Hon tyckte han var i bra form och såg lycklig ut och ja, det är han :)

Mani och Honey är hemma själva när vi är och jobbar. Tur som är så jobbar jag inte så länge om dagarna så jag hinner umgås med vovvarna. Det går jätte bra att ha de tillsammans trots Honey är ganska mycket större! Och de blir så glada när man kommer hem

Armani är väldigt duktig liten kille. Han är ett halvår nu i Oktober och han kan redan tass, sitta och stanna kvar när man säger till honom. När det gäller maten så tar han inte maten fast jag går ut från rummet förrens jag säger "Varsågod" Han är såååååå duktig. Mammas lille bus ♥ I koppel går han också jätte bra :)

Jag är så jävla glad att jag har Armani i mitt liv. Kommer antagligen få utterligare mer tid till honom när jag startat eget när det nu blir haha :D

Armani får även följa med överallt för att bli van av att träffa andra människor, hundar osv. Hemma hos mor och far trivs han :D Det är bra med tanke på att de passar honom iblad när jag inte hinner hem imellan om jag ska iväg.

Hade anmält mig till valpkurs nu i Sölvesborg som skulle starta nu i Oktober. Tyckte ändå det var konstigt att jag inte fick papper hem med inbetalning osv innan det skulle börja. Men tänkte inte så mycket mer på det utan "det kommer väll snart" Sen gick tiden och 1 vecka innan kursen skulle börja får jag ett mejl om att de har ställt in kursen pga ingen som kunde hålla i kursen. Snacka om att jag blev sur haha :D Visst armani kan umgås med andra hundar osv men skulle vilja ändå gå valpkurs fär att få han till att "det är mig han ska lyssna på osv" Men om man ville vara kvar i kön om det skulle bli längre fram så skulle man inte göra något alls. Utan man har kvar sin plats.

Som sagt, Armani kan umgås med andra hundar särskilt TINO, Malins valp! De busar och håller på haha :D Fast mest pippar de varandra. Det är 2 killar då som sätter på varandra. Ett tag började jag fundera på om Armani är BÖG??? Haahha :P Han satt sig i Dennis knä här om kvällen när de var och hälsade på och då såg man riktigt hur armanis lille pick började sakta grypa fram. Hahahaha fan vad vi skrattade. Armani är BÖG ;P

Om han nu är det så får han vara det ;P Jag älskar honom ändå ♥



image description





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0