Brrrr kallt ute!

Brrrrr kallt ute. Vaknade vid 06:15 och släppte ut vovvarna. Behövde kissa lite och bajsa haha :) La mig sedan igen och killen drog sig under mitt täcke och höll om mig! Efter någon minut undrade jag varför han låg under mitt täcke och sa att han älskade mig och myste. Frågade jag "vad fjäskar du för? Vill du ha sjuts till jobbet eller??" Hahahah ja det var det han ville :) Brukar ju inte sjutsa honom eftersom det är för jobbigt för mig att stiga upp så dags då jag börjar 09:30 :) Men som sagt, jag kände hur kallt det var när jag släppte ut vovvarna så jag var lite snäll och sjutsade honom.

Kollade på gräset när jag kom tillbaka om ja, det var fryset. Brrr kallt :/ Nu ska jag ta och göra mig en kopp kaffe och mysa framför tvn med vovvarna :)

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0