12 Oktober 2011

klockan är nu runt 08oo och jag är fortfarande yrvaken trots jag somnade runt 21oo igår och steg upp nu vid 07:30 :) snacka om att vara trött då haha :D Kollar SMHI nu och det är bara 8° ute MEN solen skiner och det ska bli sol hela veckan :) Fast vem tror på det haha :d Vi kan ju alltid hoppsa på det.

Loggade in på facebook för en stund sedqan via min mobil. alltså har de gubbarna inte något vettigare för sig om dagarna än att ändra facebooks utseende hela tiden?? Nu räcker det! Det var bra som det var innan haha :D

Igår jobbade jag bara till 12:30, skönt! Sen ner till Rosens Blommor för att köpa present till morsan som fyllde år! Hon ska ha lite midddags bjudning nu på torsdag istället och jag är upptagen med jobbet :/ Men ska iaf sticka dit och få i mig en bit mat.

Och förresten, det är mycket höst nu :D Löven faller från träden och det är kaaaalt ute. Men jag gillar det OM det är soligt ute. Annars kan det va tihihih :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0