Tisdagen den femtonde November tvåtusenelva!

Tisdagar har både sian för och nackdelar. Fördelen är att jag slutar vid 12:30 och nackdelen är att jag får gå upp så jävla tidigt :S Men sagt och gjort orkade jag upp idag också!

Hyyyy vad det har blivit kallt ute nu så fort. Det fryser om nätterna och inte speciellt varmt om morgonen när man ska dra sig ut till bilen för att köra till jobbet. Unde kvällarna är det också svinkallt :/ Men idag har det varit underbart fint väder, lika så igår. Det är inte speciellt varmt men varmare än när det inte är sol framme!

Har precis blivit klar med städningen av lägenheten. Har diskat lite, damsugit, moppat golvet och torkat av alla möbler osv. Med andra ord: Duktig Maya! :) Har även tänt lite ljus. Höst mörkret faller på ganska snabbt nu om dagarana!

Nu ska jag ta och koka mig en kopp kaffe tror jag. Sen kanske spela lite Wii och äta mat sedan när killen kommer hem runt 16oo tiden. Klockan 18oo ska jag iväg på möte med jobbet. Vara i ca 2 timmar och sedan hem igen. Så kommer vara hemmea runt 9. Lagom till sängdags :P

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0