Söndag - Farsdag!

God morgon!

Mår lite bättre idag än igår kväll! Hämtade även killen vid 02oo i Khamn. Somnade väll ca efter 00:30 så sov inte så länge där imellan. Kom hem sedan och la mig igen och sov till nu 11oo. Så länge har jag inte sovit sedan jag skaffade lilla Armani i sommras ♥ Han brukar alltid vakna vid si sådär 07oo och då får jag gå upp men idag sov han också till 11oo. Han kanske börjar bli stor??? :)

Idag vid 13oo ska vi iväg till killens föräldrar och käka middag. Det är ju trots allt farsdag idag! Resten av dagen är inte planerad. Bara till att vänta tills det blir Måndag morgon så man kan sticka iväg till jobbet. För här hemma mår jag inte så bra. I Love my job!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0