Mormor & barnbarn i stan!

Idag- Tisdag jobbade jag mellan 07:30-12:30. Tisdagarna som är dom värsta och jag jobbar bara halva dagen. Så satans gött hahah :D Sen blev det en runda inom Mormor och Morfar på lite mat. Gud så god mat hon gör ♥ Sen stack jag och mormor in till Kristianstad för att möta upp syrran som var nere för en studiebesök med sitt jobb. sen efter klockan 14oo hade de fri tid att gå runt i stan så vi bestämde att träffas där inne och ha en Mormor & barnbarns dag i stan!

Ååååå så mycket fint det var i butikerna nu. Vi gick dock mest inom inredningsbutikerna och guuuud, jag ville ju ha allt haha :P Men köpte med mig lite glöggmuggar, en fin ljusstake man har till jul och sätter adväntsljusen i & 2 st små vita söta ljuslyktor. Mycket nöjd med med köp :) Hade ju dock kunnat handla mycket mer men får spara pengarna! Var även och fikade och mormor bjöd. Tack mormor ♥ 

Sen lämnade jag av mormor i Bma och körde hemåt. stannade även till på Preem och hämtade up lite paket jag beställt och fick förresten även med mig lite saker från syrran som jag köpt från hennes sons jultidningar :) Sen fick jag även riktigt mysiga, snygga tavlor av min älskade syster. Du är guld värd ♥

Kan bara säga att detta var den mysigaste dagen på länge! Jag älskar dig mormor ♥ Jag älskar dej syster ♥ Tack för en trevlig eftermiddag tillsammans!








Tack min älskade syster för de fina kärlekstavlorna ♥




Min ljusstake för att ha adväntsljus i




Mina fina och söta små glöggmuggar! Fick med mig 12 stycken hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0