Living and room!

Hejsan alla folk!

Jag skulle vilja att ni lägger några minuter av er tid till att läsa detta blogg inlägg!

Det är såhär att jag ska bli konsulent åt Living and room! Det är ett företag som säljer heminredning via homeparty. Jag är då konsulent och jag kommer då hem till en person (värdinna) som har bokat en klass ( en grupp som kommer hem till personen och kan köpa inredning via mig) och visar upp de fina, stil rena och urfina kollektionen.

Det bästa med att vara värdinna är att hon/han får köpa grejer ur kollektionen till halva priset (beror på hur många hon har i sin klass) och som värdinna har hon det hemma hos sig.

Jag som konsulent tjänar då pengar genom att värdinnan och de personer hon bjudit hem genom att de köper ur kollektionen och jag får några procent av belopet som kommer in. Det är mycket förmånligt!

Det jag vill komma till nu är att jag söker nu folk (värdinnor) som skulle vilja ställa upp och ha klasser för att jag ska kunna få upp en kundgrupp och börja med mitt säljande. Som värdinna bjuder du hur många personer du vill och jag kommer hem till värdinnan efter den tiden vi bestämmt. Jag pratar och visar upp min kollektion och där efter beställer man via mig under klassens gång.

Ni kan gärna ringa mig eller sms eller nå mig via mejlen angående detta. Jag måste komme upp i ca 10 klasser för att kunna starta en kundgrupp!

Kollektionen uppdateras med jämna mellanrum och just nu har vi också en Julkollektion. Gå gärna in på hemsidan och kolla i webbkatalogen de har där och njut av den fina inredningen! Finns en massa olika stilar också. Ljusstakar, besides bord, ljus, osv osv. Finns otroligt mycket!

Gå in och kika och slå mig en pling sedan :)

www.livingandroom.se

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0