Living and room!

Nu är det dags att boka klasser via mig! Min kollektion kommer snart så det är bara till att bestämma ett datum framöver så kommer jag den tiden vi sagt och har en klass.

Det är ju ett julkoncept vi har i tidningen nu eftersom det är jul. Fram till den 14 DEC kan jag garantera att ni får era saker ni beställt. Där efter kan det komma innan jul men kan inget garantera så det är bara till att sätta fart och boka! Vardagar, helger går bra att boka då jag är inprincip tillgänglig dygnet runt :)

Ni kan nå mig via facebook, mejl eller telefon :) Nu ser jag fram emot att få ut och ha mina visningar! Mer info angående detta kan du få via mig om du är intresserad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0