Julkort alla redan???

Då var det kväll igen. Precis varit ute med vovven en runda :) Det duggade lite men fick gå bra ändå. Denna dagen har faktiskt varit liiite seg om att inte snacka om igår. Var helt jävla död. Sov till 12:30 eller iaf låg i sängen och inte pallade mig upp. Käkade lite sen låg jag och kollade på film hela dagen. Halvsov mellan vraven också. Festade ju som sagt i Lördags men vet i fasen. Drack inte så mycket men de där snappsarna gjorde väll susen haha :P Var helt död igår och det känner jag idag också. Men ikväll ska det sovas haha :)

Jobbar till 12:30 imorgon. Sen en runda hem till morsan för att lämna något papper och sedan ska jag faktikst bege mig hemåt. Killen jobbar sent i morgon så jag har princip hela dagen framför mig helt själv med vovvarna. Funderar på att göra något kul :)

Har även beställt lite grejer via nätet. Hoppas de kommer imorgon eller iaf denna veckan. Lite grejer till mig själv samt till mitt lilla projekt :)

Nej nu fick jag lust att göra mig en kopp kaffe sedan skriva lite julkort :) Så har jag det gjort :P Peace!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0