Hemma ikväll!

Jahapp då är man hemma ensam ikväll! Killen stack precis iväg på fest och vi som skulle ha myskväll med Idol tittande, massa godis ätande och bara umgås med varandra men icke da :/

Var även inom Markislagret idag. De har ny ägare och nya öppettider! Det är ju bra men det mesta är det samma med alla sakerna de säljer osv men tror det kommer bli bra där till slut :)

Sitter nu här och har Disney Channel och kollar på skattkamar ön! Har faktikst aldrig sett den men den är mysig :D Sen blir det Idol vid klockan 20oo! Massa godis ska jag också käka :D

Sitter dock och funderar på en sak. Om jag skulle börja med mitt projekt nu ikväll eller om jag väntar till nästa vecka. Känner mig ganska trött dock så struntar nog i det. Måste vara utvilad känner jag om jag ska hålla på med det!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0