Hello!

Godmorgon!

Usch vad jag mår kasst! Hostar som en gris så jag typ klöks, snuvid och ont i kroppen :/ Jag börjar få en omgång förkylning och allt det där till. Bara jag inte får feber för det har jag inte tid med. Har varit förkyld i några omgångar men inte haft feber!

Iigår kväll kom jag hem sent. Jobbade till 17oo. Sen hem och äta kycklingtaco. Inte min favorit men det går ju att käka. Sedan ut med vovven en runda och sedan lägga sig i soffan och glo på tv. Det var först "halv åtta hos mig" sen där efter var det "Bonde söker fru" och sedan kollade vi på en bra film. Mycket bra men sjukt hemsk!

Idag jobbar jag till 15oo och sedan där efter kanske jag ska inom BMA-möbelaffär och hämta lite saker vi beställt. Eller så tar jag det till helgen :) Har dock väntat i 6 jävla veckor på de grejerna så varför ha så brottom nu??? Nej tar det nog i helgen iaf. Om jag hämtar det idag blir det ändå att vi sätter hop dfet till helgen.

Sitter här med en kopp kaffe och mani busar för fullt haha :) Ska strax köra till jobbet. Jag längtar till helgen!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0