God morgon!

Har ni sovit gott inatt??? Det har absolut jag änd tills killen skulle gå upp för att sdan sticka till jobbet. Sitter nu här i min morgonrock och yser framför tvn. Ska strax ta och starta en kopp kaffe. Morgonkaffe är det bästa :P

Har stägning på jobbet idag men börjar ändå som vanligt eftersom jag behöver jobba in lite timmar :) Så runt 17:30 är jag nog hemma. Kan heller inte fatta att det är redan FREDAG idag. Denna veckan har bara försvunnit. Men så är det. Tiden går och man jobbar och jobbar. Trivs så jäkla bra med mitt jobb så det är inga problem att gå upp på morgonen och sticka iväg men å andra sidan går tiden ännu snabbare, känns det som iaf :/

Vet inte hur det ser ut inför nästa år. Om jag får flytta till en annan avdelning eller jag får vara kvar på avdelningen jag är nu. Hoppas ju på det och det gör kollergorna också. Sa det till mig igår faktiskt :D

Nu blir det kaffe :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0