God morgon Lördag!

Hej hopp! Har ni sovit gott inatt?? Det har jag förutom att jag vaknade ganska tidigt av att jag hostade som en gris och var typ klarvaken :/ Så inprincip uppe med tuppen idag!

Har suttit med lite papper fram tills nu och ska strax göra mig iordning för att ut och gå med vovven en runda. Inte så farligt kallt ute idag men vinterjackan får följa med ut igen! Senare i efm ska jag inom farsan en stund och fixa med lite papper även där. Killen är iväg på träning då så ska passa på att åka till Bma och fixa det viktiga!

Annars händer det nog inte mycket idag. Blir nog en ganska lugn helg!

Hämtade ju våran sängram i Torsdag då vi inte kunde få hop den jävlen men ig¨år så :) Svärföräldrarna var här också på besök och bjöd på pizza. Gott! Kollade faktikst inte alls på Idol igår utan var ute med vovven och gjorde lite annat. Fick även min Kollektion från LIVING AND ROOM igår så satt med det. Gryyyymt fina saker :) Me like! Då är det dags att börja boka visningar via mig. Har nog min första visning på Onsdag nästa vecka. Det ska bli spännande!

När man jobbar med barn om dagarna är det ganska skönt att koppla av och träffa annat folk som inte skriker en i örat :P genom att ha detta som lite hobby! Jag bara älskar kollektionen och det lär du också göra. Har en massa rea priser nu också framåt juletid och en massa annat fint :)

Nu ska jag ut med vovve :)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0