Fyllig Tisdag - Nu är jag trött!

Idag har jag haft mycket att göra. Pust, är typ trött nu haha :) Slutade vid 12:30. Körde inom Markislagret - ååå vad julmysigt de har där. Sen vidare till Maxi eftersom de inte hade det jag skulle ha men Maxi hade :) Körde hem och satte igång med att sätta alla papper och allt nödvändigt i en pärm så jag har koll på mitt konsult arbete :P

Köpte som sagt några klister lappar inne på maxi som jag skulle sätta på den kollektionen jag arbetar med och sagt och gjort gjorde jag det. Det blev mycket bra. Men att sortera papper och sätta in i pärm, fixa med kollektionen tog mig ca 3,5 timme. Men kalr blev jag och det kommer underlätta mycket i mitt nya konsult jobb!

Efter det for jag och killen upp till Preem för att tippa. Hem igen och drog ut en runda med Armani i det halv taskiga regniga vädret. men var hemm igen efter en 30 minuter.

Nu precis har jag precis gjort lite ljus. Ja, jag gör egna ljus och det är skit kul haha :P Många bollar i luften ja. Så det ska vara!

Nu kollar jag på "Äntligen hemma" på kanalt 4! Tänkte ta mig en skål Kellogs K reedberries nu och kanske brygga mig en kopp kaffe! Bra avslut på denna dagen! Imorgon nalkas det 8 timmars jobb och efter det ska jag äntligen ha min första visning som konsult. Living and room kollektion here i come :) På Söndag blir det nästa visning! Wish me luck :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Egna ljus? Åh vad roligt!! :D

2011-11-23 @ 18:53:55
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0