Farsdag i förtid!

Ska alldeless strax ta och dra mitt arsle in i duschen och sedan göra vid mig. Ska nämligen fira farasdag idag istället för alla är upptagna imorgon! Ska inom mörby också och hämta upp min pappas syster och hennes man och sedan blir det brorsan i Bma och sedan vidare till mor och far. Ska nog bara släppa av dom sedan iväg och köpa farsdag present till farsan och även tvätta bilen.

Idag har jag inte gjort många knop. Eller jo kanske. Har städat lite, gjort rent bilen och även varit och tagot ut pengar. Blir nog inte så länge jag stannar i Bma eftersom det nalkas fest ikväll! Fast vet inte var eller hur dags så det kommer bli intressant. Typ as stress ikväll :P

Tänkte bara påminna er om mitt förra inlägg "livingandroom" om att det är bara till att kommentera eller höra av er ang visning. Det är grym inredning :)

Jaja, ha en bra Lördags eftermiddag/kväll folks! Hoppas ni hittar något kul att göra ikväll :)

Peace!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0