................................................................................................

Är så jävla trött på allting just nu. Man bestämmer saker men blir fan aldrig något ändå. Börjar tröttna sjuuuuukt mycket på tillvarom nu. Sitter då hemma just nu själv. Mina planer blev tydligen ändrade eller rättare sagt "jag hann ju tyvärr inte med".

Som sagt, sitter hemma nu med vovven och är så jävla ledsen och rastlös. Har mina tankar och vill bara att det ska bli Måndag. Längtar fan knappt aldrig till helgerna längre för jag vet ändå vad som kommer väntas. Man bestämmer eller så får man inte vara med + jag är ju tydligen för snäll också!

Usch blir så trött på allting just nu! Vill bara försvinna från detta nu! Hjälp mig snälla! Måndag kom till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0