Dimmigt ute :/

God morgon!

Har precis torkat håret efter en lång och skön dusch! Kaffet är på bryggning så medans jag väntar på det tänkte jag att ett inlägg sitter nog fint :) Idag är det en lång jobbadag! Slutar vid 17oo. Så kommer inte vara hemma förrens vid 17:30 ca och killen skulle jobba till klockan 18oo så det blir långa dagar för oss båda. men sådant är livet :/ Bara till att skratta och se glad ut :D

Det är inte mycket mer som händer idag utan jobb och sedan hem och käka typ. Ut med vovven såklart också! Körde förresten killen till jobbet idag! Han tyckte att jag kunde köra för annars hade han kanske cyklat vilse??? :P Det var sådan jäkla tjock dimma ute. Såg kanske 1-2 meter framför mig :/ Så ja jag körde honom. Lika bra så han inte cyklar ner i något dike eller så ;P

Nej nu blir det lite kaffe, sedan fixa mig och vid 09oo beger jag mig mot jobbet! Ikväll blir det nog lite glögg och pepparkakor i min fina glöggkopp (glöggkoppar) jag köpte igår :)

Puss o kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0