Allt är stängt idag!

Ska strax göra mig en kopp kaffe! Sen har jag faktikst tänkt att ta och städa lite här hemma. Städa undan allt som ligger här och där samt damsuga och moppa golvet! Kanske iväg också och slänga lite kartonger och en massa reklam! Fast å andra sidan så orkar jag inte hahaha :)

Ska iaf hinna med att göra lite grejer idag. Det är väl stängt överallt nu i Krstad och Sbg eftersom det är RÖD dag. Tur att jag kom på det igår så jag handlade hem lite dricka för ikväll vankas det fest med mina polare :) Skulle ju vilja ha något nytt på mig men affärerna är ju stängda. Jo EKO:- har väll öppet men där kan man inte köpa klänning :/ Men jaja, det blir nog bra :)

Vill sätta på naglar också så tror jag ska hinna med det innan jag drar ikväll :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0