Usch fy katten!

God morgon!

Usch mår fan lika illa idag :S Jag vill intemer. Skit jobbigt. Direkt när jag är uppe och går eller sitter upp mår jag fan dåligt så ska försöka skriva detta inlägget snabbt så jag inte spyr över hela skärmen, haha :D

Ska ta och göra mig en kopp kaffe nu och lägga mig framför tvn för imorgon är det jobb som gäller ochg dessutom hela helgen (har jour) så hoppas jag mår bättre tills dess. Men inte för att jag tror det men ändå :D

HAr funderat också på detta med om jag börjar bli allergisk mot något! Typ mot mjölk och sådär eller om det är något annat. Hmm får fundera vidare, haha :D Men om jag mår illa i nästa vecka får jag åka in till läkaren igen så de tar en massa andra prover på mig för såhär orkar jag faktiskt inte må. Tänk om man mår såhär illa när man är gravid?? Då dör jag när väl den dagen kommer, haha :D

Tjoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0