Sunshine!

ÅÅå vilken underbar det har varit idag. Grymt varmt må jag säga. Jobbat idag också och mår faktikst mycket bättre nu. Förra veckan var ju kaos, haha :D Men är sådär på topp igen.

Försov mig imorse till 06:20 och jag brukar köra hemifrån runt 10-15 min över 6 så det var en rejäl försening, haha :D Men jag hann till jobbet i tid iaf! Det som räknas. Dock har det varit en upp och ner vänd dag + att jag är typ fortfarande stressad över i morse :S Hur kan det komma sig!

Ikväll blir det vara jag själv hemma. Killen spelar match och jag ska väll ta och sätta mig framför tvn med en kopp kaffe. Har inte mycket annat för mig. Har förresten lagt upp lite nya bilder på face också :P

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0