Photo

Funderar på att klä mig varmt med mössa, hansduk och vantar, haha :D Jag funderar nämligen på att dra ut en sväng nerom havet (nabben) och fota lite! Inte det finaste vädret direkt. Solen skiner lite grann, det är blåsigt och det kan komma en regnskur om jag så har otur (som jag alltid har).

Köpte ju en systemkamera i April! Jag har tagit en jäkla massa foto men det har varit mest på fester osv. Nu vill jag uppgradera mig lite. Genom att ta ute i naturen, på olika saker osv :D Vi får se hur det går :D

Hmm, jag funderar fortfarande om jag skulle bege mig ut eller inte. Sjukt lockande ändå. Killen har polare här (efter festandet igår har de sovit över) så jag har ändå inget bättre för mig så kan lika gärna något för mig själv idag!

Efter jag tagit en massa bilder ska jag nog köpa något/några USB minnen så jag kan lägga över bilderna på för jag har absolut ingen mer plats på min dator + att det är ju ganska bra ifall datan kraschar. Man vill ju inte bli av med alla minnen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0