Lax, potatis och romsås!

Jobb jobb och åter jobb, haha :D Men jag trivs så fruktansvärt bra så jag gillar läget! Kollar just nu repris av BB på tv och avnjuter en kopp kaffe samtidigt. Går det npgot annat bra program på tv ikväll???

Himmel och pannkaka vad tiden har rusat iväg idag. Gick jätte snabbt på jobbet idag och likaså nu ikväll. Fan redan Maj! Och snart är det juni och juli, haha :D

Käkade förresten lax med potatis och romsås ikväll till middag. Muuuuums vad gott. Va riktigt sugen på det idag också :)

Killen är iväg och tränar just nu så jag passar på att njuta här hemma i min ensamhet fast jag saknar honom sååååå mycket, men han kommer vid 21oo.

Peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0