Dryyyyyyyyy

Onsdag 18 Maj: Jag och killen var på bio "Pirates of the Caribbean" Alltså den var faktikst sådär. Visst den var ju bra men 1an är sååå mycket bättre, haha ;P Louise och hennes kille var också på bion men hon hade somnat vid ett fler tal tillfällen, tihihi gulligt!

Torsdag 19 Maj: Var jag bara hemma och myste på kvällen för jobbar ju om dagarna. Var ganska sletan på jobbet eftersom vi var hemma runt 00:00 sen gårdagen då vi kollade bio.

Fredag 20 Maj: Jobbade jag ju såklart. Sen blev det myskväll med älsklingen. Jag var också ute och fotade lite på "Getabjär, naturreservat" vid 20:30. Lägger upp bilderna på min hemsida om du vill kika in :D Sen kollade vi på BB och killen börjar laga tacos klockan 22:22 på kvällen. Haha, lite knäppt men gott var det :P

Lördag 21 Maj: Igår var det sjuuuukt varmt. Vi vaknade ganska sent och när jag kollar ut genom sovrumms fönstret ser jag en cykel och sedan Killens morsa sitta och typ sola och vänt på oss, haha :D Hon hade nämligen varit iväg och köpt blommor till oss. Så snällt av henne! Jag planterade blommorna och sedan började jag och killen sätta ihop våran pool. Den blev uppsatt och fylldes också. Men det tar sådan jäkla tid. Typ 1,5 dygn. Sen duschade jag och gjorde mig iordning för sen var det bara att korka upp drickan :D Grillning opch lite sådär hos oss sen vidare ner till stugan där det var as tråkigt med andra ord.

Söndag 22 Maj: Idag händer nog inte så mycket förutom att killen ska iväg på match och jag ska vara här hemma och slappa. Sen ikväll blir det nog en runda hemom morsan sen imorgon blir det jobb! Kan hända också att jag drar ut en runda och fotar. Fint väder ute fast lite blåsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0