Check it out!

Nej, inte vad jag hade tänkt mig idag :/ Det är ju blåsigt, mulet (okej, halv soligt) väder och kommer väll snart börja regna också! Jag hade tänkt mig att dra ut en sväng idag och fota lite men nej da :/ Blir nog inget med det. Iaf inte på ett tag.

Har sovit som en prinsessa inatt :D Sjukt utvilad och har nya krafter, haha :D Funderar bara på vad jag ska göra idag?? Jo jag har lite ärrenden att göra så jag ska nog vara aktiv :D

Var ju ute igår och fotade som sagt. Var väll ute i 1,5 timme igår. Ute på nabben (nere i Nogersund) och fotade precis vid havet. Heeeelt underbart. Det var ju ganska bra väder så det blev fina foto. Blev ju över 500 bilder tagna men raderade minst hälften. Mer än hälften blev raderade såg jag nu. Hade bara 172 bilder kvar :D Men det är väll så man gör. Man väljer ut de alldra bästa! :D Som sagt, det blev helt underbara bilder och jag är sjukt nöjd :D

Check it out! :D








































Kommentarer
Postat av: Anna

fina bilder! du kanske ska satsa på fotografyrket då? :)



vad har du för kamera och vad kostade den? ser ju ut att bli bra bilder med den iaf. puss

2011-05-16 @ 15:13:08
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0