mitt i veckan uppdatering :)

Shiiiit vad det blåser ute, eller kanske inte lika mycket nu men innan idag har det blåst som bara den :/
Blåste nästan iväg innan, haha :D Gick och hämtade älsklingens cykel innan (eftersom min har blivit snodd. Åter kommer till det senare) och sedan cyklade jag såklart hem :) Men det var inte lätt kan jag säga. Blåste sådan motvind så jag nästan stod still med cykeln :D Helt sinnes!

Dagarna går ruskigt snabbt och det är redan mitten av Mars. Kostigt! Jag stormtrivs på jobbet och har as kul rent ut sagt! Men dock är det ju ganska krävande för kroppen men va fasen. Riktigt goa kollegor och folk som har humor. Driver ganska mycket med folk och det är såååå jäkla kul, haha :D Vissa har varit där jätte länge, andra några år och vissa är sesångare!

Idag har jag gjort en massa, eller ja en massa och massa men ändå. Städat nu på kvällsingen (eftersom jag inte orkade innan) kollat BB, hämtat cykel och gjort lite annat. Älsklingen kommer strax hem och jag lääängtar så mycket efter honom. Inte setts på hela dagen. sa puss och sådär vid 05:30 imorse. Han har haft en Mayafri dag och jag en älsklingsfridag. Jobbigt men kan ändå vara skönt. Längtar efter varandra mer och mera goooss ;)


(Återkommande om min snoddacykel)
Natten mellan Lördag och Söndag blev alltså min cykel snodd :/ Påväg till jobbet ringer baby och undrar vart min cykel är. Inte vet jag sa jag och han fick gå hela vägen. Stackaren! Men iaf. Han skickade sedan vid 07oo tiden och sa att min cykel kanske är påväg till polen eller påväg tillbaka. Jag fattade noll. Jo det var nämligen så att de hade länsat lister på massa olika saker som båtmotorer, bilar och även cyklar kan jag tro. Hade snott en av våran kompis bil och båtvarvets motorer :S Va en snubbe iaf som hade gps i någon motot och kollade såklart upp detta och då fick han fram att hans båtmotor var mitt i ingenstans (ute på havet) påväg till Polen. Hahaha hur sjukt är inte det da! Hoppas jag får tillbaka min cykel. Men grejen den är att jag fattar verkligen inte hur man kan gå in på någon annans tomt och sno saker osv. Helt sinnes ju! :S

Godnatt. Uppdatering i helgen formodligen!
Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0