Afterski.se

Faen vad skoj de vatt uppe i Norge da! Säger bara fööörrrihelvete :) Kan säga att jag hade as skoj där uppe. Jag, Mathilda, Alle och Johan körde fan all in, haha :D Alle fyllde 18 år i Lördags så dår var det ännu mer all in :P Grymma killar som sjöng och spelade på afterskin och fy fan vad kul vi hade :) Det måste vi göra om.

Jag åkte bräda och såklart skulle Alle och Johan också testa på det för första gången typ. Alle klarade sig as bra. Sjukt impad av hans snabblärdhet :) Gick dock lite sämre för Johan, haha! Han trillade mitt i backen och gled på ansikten säkert en 20 meter ner i backen. Sen ovanpå det senare bröt han handleden. Fy fasen vad han hade ont och vad handen bara hängde. Stackaren. Som man säger: det är inte lätt att vara liten :)

Hade ganska coola grannar där vi bodde. Vi sjöng och dansade då det kom in en kille. (jag satt vid stereon och såg han komma in. jag tänkte ju dirrekt att det var för att vi hade så hög musik men nej da) han kom in och sa. Tjejer: det bor 8 killar i lägenheten brevid, kom in vett ja. hahah :D Vilken gubbe! Men dom kunde festa!

Grymma backar att åka i och mycket sol och öl blev det. Ååå vad jag längtar till nästa år då det säkerligen kommer en skidresa till. Dock bara med ungdomar. Inte föräldrar trots att våra föräldrar festar som fasen och har as kul med oss och vi med dom!

Lägger upp bilder på face!
Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0