3 underbara dagar med sol och värme :)

Fasen vad glad jag blir av detta underbara vädret vi har :) 3dje dagen i rad nu som solen skiner, det är mellan 7-10+ grader och man vill bara vara ute hela tiden!

Har inte haft tid eller ork att sitta och skriva blogg, har väll helt enkelt glömt bort det lite, tihihihi :) Men nu så. Kommer bli dåligt uppdaterat tills jag har min idé som jag vill genomföra, tihihi :) Jobbar ju 6-7 dagar i veckan och är helt slut när jag kommer hem med tanke på att jag går upp vid 04oo vissa dagar och 05oo andra dagar. Men så får det vara om man har jobb som börjar klockan 07oo och trivs på dessutom :)

Igår var vi på kalas. 3års kalas :) Mycket trevligt och mysigt. Var så fint väder så jag tog fram skinnjackan. Ååå vad jag njöt, haha :D

Men idag är jag ledig, skönt! Men kan inte sitta och slöa inte för har en del saker att fixa. Som städning, skriva blogg, tihihi, ringa sbghem osv osv. Sen vill jag nog ta en prommenad också :)

Jobbar senare ikväll förresten, så är bara ledig halvt idag eller vad man ska säga. Ska nämligen på kvällsdagis ikväll! Kommer bli skoj. Längesedan nu det var på kvällen. Miss it! Kommer träffa min underbara vän Louise också. Vi jobbar ihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0