Vovve skäller på rådjur!

Det är Måndag och strålande solsken och jag har min lediga dag :) Inatt har jag sovit så dåligt man bara kan :/ Vaknat hela tiden, legat vaken och var klarvaken nu vid 07oo så jag gick upp. Kilen ligger fortfarande i sängen och sover (tror jag) och jag sitter här med en kopp kaffe!

Idag är det planerat att jag ska dra upp till syrran. Vi ska ha det så mysigt. Hon har börjat sin semester idag och jag har min lediga dag som sagt. Jag åker också upp för jag kan inte komma när Carl har skolavslutning på Torsdag :/ Lite ledsamt men träffar de idag istället.

Vet inte riktigt vad som är planerat idag men jag ska iaf sola, inom Växjöstad en runda och bara ha det mysigt idag! Ska även nu innan jag köpr upp till Växjö, inom afm. Behöver fixa lite!

Ha en solig och skön dag :)

Ang rubriken?? Så skällde vovven nyss på ett rådjur som stod på grannens tomt och käkade blommor :p Han inte ta kameran dock men om jag hade haft bevis hade ni fått se :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0