Uppgradera!

När man skriver ett inlägg så på höger sida står det att man kan uppgradera till PRO för ett antal fördelar.
Fördelen med PRO är:

• Tillgång till Premium-mallar
• Iphone, Android och Ipad anpassade mallar
• Annonser

Men jag vet inte ifall man skulle lägga ner pengar just nu på sin blogg. Om jag inte skullat lägga ut en del pengar nu och dessutom hade haft tiden så hade jag gärna uppdaterat mig :)

Någon som har uppdaterat till PRO?????


När man klickar på "uppgradera" kommer detta fram:

Du kan ta bort blogg.se-reklamen mellan första och andra inlägget genom att uppgradera medlemsnivån till Pro. Den enda skillnaden mellan medlemsnivån Bas och Pro är om bloggkontot är reklamfinansierat eller ej.

Alla funktioner ingår i Bas. Du får lägga upp egen reklam och tjäna pengar på bloggen oavsett vilken medlemsnivå du har.

1 Månad kostar 59 :- och ett helt år Kostar det 500:- Inte så farligt dyrt med 1 år precis om man nu lägger ner en massa tid på bloggen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0